Andrzejki4x4 Party 30.11-01.12.2024

Uwaga, uwaga! AZYMUTOWE wydarzenie roku, czyli… Andrzejki 4×4 Party.
Z wielką przyjemnością kolejny raz zapraszamy Was do rywalizacji off-road’owej, którą  zakończymy  biesiadą do białego rana.
Było już BAJECZNIE i MAGICZNIE, było PO AMERYKAŃSKU, ANIELSKO i DEMONICZNIE, FANTASTYCZNIE I KOSMICZNIE.
Czas na zmianę! Dlatego w tym roku Andrzejki odbędą się pod hasłem „ZAMIANA RÓL” .
Gorąco zapraszamy Panie w rolach  postaci męskich i Panów w rolach postaci żeńskich.
Czeka Was istne szaleństwo
 
!

Przygotowana przez nas trasa, bogata w jesienne krajobrazy, zaprowadzi uczestników w atrakcyjne
off-road’owo miejsca, gdzie oczekiwać na Nich będą pieczątki do zdobycia, o różnym stopniu trudności. Postaramy się również  o dodatkowe zadania na trasie, które pomogą w wyłonieniu zwycięzców rywalizacji.
Naszą przygodę zakończymy zabawą andrzejkową w samym sercu Jury Krakowsko-Częstochowskiej,
w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z Orlich Gniazd.
Po uroczystej kolacji rozdamy puchary dla zwycięzców rywalizacji, a następnie  będziemy bawić się przy dobrym jedzeniu i muzyce do białego rana.
Będą ekscytujące tańce, hulanki i swawole. Andrzejkowy czas jest dla nas wyjątkowy, dlatego będzie również azymutowy tort i „napój bogów” dla gości. Ponadto postaramy się abyście przez najbliższy rok wspominali z uśmiechem zabawę z nami i nie mogli doczekać się kolejnych azymutowych Andrzejek.

Off-road, przygoda, zabawa – wszystko w jednym miejscu! Dołącz do naszej o wyjątkowej zabawy i świętuj z nami w niezapomniany sposób. ✨.

WPISOWE  DLA 2 – OSOBOWEJ  ZAŁOGI – 900 zł obejmuje:

– UROCZYSTA KOLACJA WRAZ Z BALEM ANDRZEJKOWYM w tym:   
              –  profesjonalny DJ 
              –  3 posiłki gorące             
              –  chłopskie jadło + zimna płyta
              – napój „bogów”
              –  dodatkowe  atrakcje
              –  napoje gorące i chłodzące, oraz tzw. „korkowe” 😉

     – RAJD OFF- ROAD
                – profesjonalnie przygotowany road-book,
                – wynajęcie terenów do zabawy,
                – pamiątkowe naklejki i upominki,
                – 2 koszulki okolicznościowe,
                – pakiet ogniskowy i poczęstunek od Malutkiej,
                – puchary dla zwycięzców rywalizacji,
                – doborowe towarzystwo,
                – świetną zabawę.

POZOSTAŁE KOSZTY:

 Nocleg ze śniadaniem: 150 zł/osoba powyżej 12 roku życia; 75 zł – dziecko do lat 12 na dostawce
(płatne w HOTELU w dniu imprezy)
Każda dodatkowa osoba na balu andrzejkowym powyżej 12 lat: 240 zł (płatne gotówką w dniu imprezy)
Dzieci do lat 12 na balu andrzejkowym: 120 zł
Koszulki dla osób dodatkowych: 70 zł/szt.

Charakter Imprezy: Przejazd po road-booku, zdobywanie pieczątek o różnym stopniu trudności.

Wymagane wyposażenie:
– Samochód z napędem 4×4 i reduktorem, opona min. A/T  
– Metromierz (aplikacja w telefonie) np. GPS Trip, Metromierz
– Nawigacja z funkcją wpisywania współrzędnych (offline) np. Locus Map

STRÓJ  ZALECANY  ZGODNIE  Z  TEMATEM  IMPREZY:
„ZAMIANA RÓL”  LUB DOWOLNY

Baza imprezy: Hotel MORSKO Plus, Morsko k/ Zawiercia

HARMONOGRAM  ZLOTU ANDRZEJKI 4X4 PARTY
   8:30 –    9:30 – zapisy –„BIURO ZLOTU”- Hotel MORSKO Plus
   9:30 – 10:00 – odprawa
 10:00 – 11: 00 – start załóg na trasę
 10:00 – 19:00 – przejazd po trasie, zdobywanie pieczątek, próby terenowe
 18:00 -19:00 – „BIURO ZLOTU” – przyjmowanie kart punktowych
 20:00 – uroczysta  kolacja i początek balu andrzejkowego
 21:00 – podsumowanie rywalizacji, rozdanie statuetek zwycięzcom
 21:30 – … tańce, hulanki, swawole

  Limit załóg: 40

W mailu zwrotnym wyślemy wysokość opłaty rezerwacyjnej oraz numer konta, na które należy ją wpłacić w celu wpisania na listę uczestników.
O udziale w imprezie decyduje kolejność wpłat opłaty rezerwacyjnej.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany trasy/programu imprezy w zależności od warunków atmosferycznych i innych zdarzeń, w tym losowych, nie wynikających z winy organizatora.

UWAGA! Jeżeli  w ciągu 48 h od wysłania zgłoszenia nie otrzymasz potwierdzenia, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. Jeśli również tam nie ma informacji zwrotnej oznacza to, że formularz do nas nie dotarł. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny 608 035 471  lub mailowy biuro@azymut4x4.pl

    CZŁONKOWIE ZAŁOGI:

    REGULAMIN